FRAKTALTERNATIVER

Du har tre leveringsalternativer i vår nettbutikk

Pakke med sporing levert i din postkasse
Dette leveringsalternativet er gratis. Bestillingen din blir sendt med Bring, som pakke med sporing og levert direkte i din postkasse. Dersom sendingen viser seg å være for stor for postkassen vil den bli videresendt til nærmeste utleveringssted og du vil motta beskjed om hvor du kan hente den. 

Pakke til hentested via Bring
Pakke til hentested sendes med sporing, til ditt nærmeste utleveringssted. Dette fraktalternativet har en fastpris på kr. 79,-. Du mottar beskjed når sendingen er ankommet utleveringssted. Det er kundens ansvar å oppgi riktig telefonnummer ved bestilling. Pakken må hentes innen hentefristen. 

Pakke levert hjem via Bring
Du kan velge å få levert bestillingen din på døren. Fast fraktpris er da kr. 199,-.
Sjåføren vil ringe deg 30-60 minutter før levering. 

Leveringsområde og leveringstid
Vi gjør oppmerksom på at MEA NANI JEWELLERY kun sender til adresser på det norske fastlandet. Leveringstiden er normalt 2-3 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. For pakker som skal sendes til nord Norge må det påregnes en dag ekstra leveringstid. 

I perioder med stor pågang (f.eks Black Friday) kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager, er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss, slik at vi kan etterlyse pakken hos transportør. Dersom du ikke gir oss annen beskjed anses pakken som levert etter 30 dager. 

Uavhentede pakker
Hvis du ikke henter pakken din på utleveringssted og bestillingen kommer i retur til oss, vil du belastes med et gebyr på kr. 200,- Dette gebyret er knyttet til merkostnaden du påfører oss som bedrift med hensyn til tilbakesendelse og administrasjon. Ved å forholde deg passiv og ikke hente varene du har bestilt vil du ikke lenger oppfylle kravene som stilles til deg som kunde, i henhold til Angrerettloven §§ 11 og 13. Du mister da retten til å gå fra kjøpsavtalen. Når ordren kommer tilbake til oss som uavhentet pakke vil kjøpet ditt bli kreditert. (minus håndteringskostnaden på kr. 200,-) og varene blir lagt tilbake på lager. 

Viktig!
Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Vær oppmerksom på at e-post fra oss kan havne i spam-filteret og det kan derfor være lurt å sjekke søppelposten.